Verzenden & Bezorgen

Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze webshop,

Alle bestellingen , welke voorradig zijn en op werkdagen vóór 18:00 uur worden besteld, zullen dezelfde dag verzonden worden. Deze worden normaliter de volgende werkdag (max 48u) aangeboden tijdens kantooruren en op zaterdag. Voor het versturen van uw bestellingen maken wij gebruik van de diensten van PostNL.  Via de app van PostNL kunt u nauwlettend de status van uw orders in de gaten houden. Ook ontvangt u per mail op het moment van inpakken van uw order een inpakbevestiging met Track & Trace nummer. Deze link is vanaf 22:00 uur actief.

De verzendkosten van Dynabyte duidelijk op een rijtje:

- Alle* zendingen van boven de €300,00 inclusief BTW worden gratis verzonden!
  (*met uitzondering van buitenlandse zendingen)
- Bij zendingen beneden de €300,00 inclusief BTW wordt €9,15 in rekening gebracht

 

Verzending met PostNL en de PostNL app

Onze pakketten worden verzonden met PostNL.
Via de PostNL app kunt u veel zaken zelf regelen, zoals het aangeven van de aflevertijd van uw pakket.
Echter, in onderstaande gevallen is het niet mogelijk om de aflevertijd van uw zending zelf aan te passen in de app:
- Wanneer het pakket nog niet is ontvangen door PostNL
- Als de zending uit meerdere pakketten bestaat (Multi colli zending)
- Als het een antwoordnummer zending is
- Als de zending voor het buitenland bestemd is
- Wanneer het pakket niet machine geschikt is
- Wanneer u het pakket retourneert aan de deur

Herretourneren kan tevens gemeld worden via de PostNL app na de eerste bezorgpoging tot 22:00 uur.
Meer informatie over de diensten en de app van PostNL vindt u hier: 
https://www.postnl.nl/

 

Heeft uw pakket schade opgelopen tijdens het verzendproces?

Mocht er onverhoopt tijdens transport schade zijn ontstaan, meld dit altijd direct bij de chauffeur van de betreffende pakketdienst. Is het pakket ernstig beschadigd? Dan mag u het pakket weigeren aan de deur en zal het pakket naar ons terugkomen. Wij vragen u dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten via service@dynabyte.nl , dan sturen wij een vervangende bestelling op. Zonder schademelding kan uw transportschade niet in behandeling worden genomen.